Hello (Sophie’s) world!

WordPress verwelkomde mij met de boodschap ‘Hello world!’ Bij deze geef ik dit bericht door. Dit blog is de wereld van Sophie. Zonder de directe noodzaak dat de wereld meeleest, ga ik hier schrijven. Net afgestudeerd ga ik oppakken waar ik misschien wel het meeste van houd: schrijven. En aan dat schrijven gaan andere liefdes vooraf:  lezen, mensen en films kijken, reizen, denken, afwisselend dom en wijs zijn, de beste cappuccino, tweedehands jurkjes (en mijn weg) zoeken, denken te weten wat ik wil (gevolgd door totaal andere wensen en dromen), twijfels, sollicitatiestress, enz. Als je denkt – de pragmatische en timemanagende lezers onder ons – waar is dit allemaal goed voor? Zie dit als producten van iemand die haar pen oefent en hopelijk haar (schrijf)CV uitbouwt. Klinkt het opeens niet meer zo meisjesdagboekachtig.

A day in the park

Geef een reactie

